یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

شبکه های همگرا(NGN) در استان فارس راه اندازی شد

تیک نیوز

شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸:۰۰


دستاوردهای شرکت مخابرات استان فارس در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2011) که از 24 تا 27 آبان‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وایمکس نیوز – قنبریان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس ضمن اعلام این مطلب گفت: نتایج پروژه های پژوهشی و طرح های اجرا شده در این شرکت و تجارب حاصل از آن در این نمایشگاه عرضه می شود.
وی به ارایه سرویس های ارزش افزوده تلفن ثابت در استان فارس اشاره کرد و گفت: عرضه خدماتی همچون تبلیغات، پیام چند رسانه ای، پیام کوتاه و خرید روی تلفن ثابت از برنامه های این شرکت در سال جاری است.
وی افزود: ارایه خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن ثابت، موجب بالا رفتن کیفیت خدمات و کارایی بیشتر تلفن ثابت می شود.
قنبریان با بیان اینکه طرح NGN یا شبکه نسل آینده قرار است در استان فارس به صورت آزمایشی اجرا شود، افزود: با راه‌اندازی این شبکه سیستم‌های مخابرات ایران از نسل دیجیتال به سمت نسل جدید شبکه‌های مخابراتی می‌روند و سرویس‌های مختلف شرکت مخابرات ایران که در بسترهای جداگانه قرار دارد، در هم ادغام و در یک بستر واحد ارایه می‌شود.
وی افزود: با اجرای طرح NGN یا شبکه‌های نسل آینده، سرویس‌های جدید ارزش افزوده مانند کنفرانس تصویری، تماس تصویری، دیتا و اینترنت از طریق خط تلفن را در جامعه ارایه می‌شود.

منبع: ستاد خبری گروه مخابرات ایران
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو